Gartner radzi Apple'owi
23 października 2006, 12:47Analitycy firmy Gartner uważają, że Apple powinien udzielić Dellowi licencji na produkcję komputerów Mac. Pozwoliłoby to obniżyć ceny komponentów i umożliwiło tańsza sprzedaż samego komputera.
Osiedlowa reklama tytoniu bardziej kusi młodzież
18 lipca 2010, 17:50W ramach walki z uzależnieniem młodzieży od tytoniu Stany Zjednoczone właśnie zaostrzono prawo antynikotynowe. Naukowcy wskazują jednak już kolejne miejsce „ataku" - reklamy tytoniu w małych punktach sprzedaży. Czy będą kolejne ograniczenia w reklamie?
Sprzedawcy polecają Samsunga
11 sierpnia 2014, 10:53Badania przeprowadzone przez Kantar Worldpanel ComTech pozwalają przynajmniej częściowo wyjaśnić, dlaczego jedne firmy odnoszą sukcesy na rynku smartfonów, a innym wyraźnie się nie wiedzie.
Niezwykłe, zaskakujące, pomysłowe – polskie rekordy Guinnessa
3 września 2022, 09:44Wiele osób ma niezwykłe pasje, które pielęgnują całymi latami, aż w końcu dochodzą do wniosku, że warto się nimi podzielić z innymi. A skoro można podzielić się z całym światem i mieć przy okazji niezwykłą pamiątkę na całe życie, dlaczego nie zgłosić się do Księgi rekordów Guinnessa?
Google najbardziej wartościową marką na świecie
24 kwietnia 2007, 09:02Google jest obecnie najbardziej wartościową marką na świecie. Specjaliści z firmy Millward Brown wycenili jej wartość na 66,4 miliarda dolarów.
Miłość z profilu
15 grudnia 2011, 10:50Ludzie zidentyfikują się z marką prezentowaną w powiązaniu z ich profilem na Facebooku czy innym portalu społecznościowym. Dotyczy to zwłaszcza jednostek z wysoką samooceną. Ta sama reklama widziana u obcej osoby nie będzie już miała takiego wpływu (Journal of Consumer Research).
Foxconn chce kupić Sharpa
22 stycznia 2016, 10:48Jak dowiedział się The Wall Street Journal tajwańska firma Foxconn zaoferowała 625 miliardów jenów (5,3 miliarda dolarów) za przeżywającego problemy japońskiego Sharpa. Koncern, który był już dwukrotnie ratowany przez banki, rozważy też konkurencyjną ofertę, którą złożył rządowy japoński fundusz inwestycyjny Innovation Network Corp. of Japan
Pop-upy w telewizorze
27 czerwca 2006, 12:13Operatorzy telewizyjnych sieci kablowych i satelitarnych w rejonie Tampa Bay rozpoczęli eksperymenty z reklamami typu pop-up w telewizji. Wyskakujące okienka reklamowe cieszą się dużą popularnością w Internecie. Teraz pojawią się również na ekranach telewizorów.
Polacy współpracują z największymi
20 lipca 2009, 09:46Polska firma ArcaBit, producent marki ArcaVir, nawiązała współprace z międzynarodowymi firmami: AVG, Sophos i Symantec. Ma ona polegać na wymianie próbek szkodliwych obiektów, którą ArcaBit będzie prowadził z każdą z wymienionych firm.
Negatywny horoskop może nasilać uleganie pokusom
12 grudnia 2013, 14:21Ludzie, którzy wierzą, że mogą zmienić swoje przeznaczenie, po przeczytaniu negatywnego horoskopu częściej angażują się w impulsywne zachowania.